Translate

dinsdag 4 september 2012

MIJN EERSTE DAG.......

 
 
Na ruim een half jaar, heb ik vanochtend 4 uurtjes gewerkt.
Ik wist niet wat ik er van moest verwachten, maar het is me erg meegevallen.
After more than half a year, I've worked this morning 4 hours.
I didn't know what I had to expect, but everything was oke.
 
Ik zat een beetje onwennig achter mijn bureau en voelde me een beetje vervreemd.
Maar na een uurtje begon ik mijn draai alweer een beetje te vinden.
I sat behind my desk a bit awkward and felt a bit alienated.
But after an hour I began to find my turn again.
 
 
 
Op advies van de ARBO begin ik met 2 ochtenden in de week.
Dat lijkt weinig, maar ik was deze eerste ochtend al behoorlijk moe.
Zal ook wel de leeftijd zijn hihihihi............
On the advice of the ARBO I start with 2 mornings in the week.
That may seem little, but I was this first morning already pretty tired.
Will also be the age  hihihihi ... ... ... ...
 
De onzekerheid ligt bij mij altijd op de loer, niet gek voor een perfectioniste als ik !!!!
Wat zeg je als men aan je vraagt waarom je er zolang niet bent geweest ?
Gelukkig kwam die vraag vandaag niet.
Maar goed, de kop is eraf............ik ben terug in de "echte" wereld.
Geen bescherming meer binnen de veilige muren van het ziekenhuis.
The uncertainty lies with me, always wanting to be the best!!!!
What do you say if someone asks me where I have been for so long ?
Fortunately, that question did not came today.
But anyway, I've taken the first step... ... ... ... I am back in the "real" world.
No more protection within the safe walls of the hospital.
 
 
 
En het voelt heerlijk. ik voel me weer mens worden.............
Alleen nu met een klein stemmetje in  mijn achterhoofd die ervoor zorgt dat ik het
juiste pad blijf volgen.
And it feels delicious. I feel human again ... ... ... ....
Only now with a small voice in the back of my head, that ensures that I follow the right path.....
 
MIJN EERSTE DAG zit er op, op naar de volgende :)
Liefs Bianca xxx
MY FIRST DAY is done, on to the following:)
Love Bianca xxx
 
 
 
 

8 opmerkingen:

Elna zei

So nice for you that your first day went well.

Hugs

Home and Lifestyle zei

Super fijn dat de eerste dag zo goed is gegaan! Dat geeft vertrouwen voor de komende weken! Succes!!

Fijne avond en liefs, Ingrid

Miranda zei

Een goed begin... fijn dat het is meegevallen!

Fijne avond. Groeten, Miranda

It's me zei

Jij bent een echte bikkel...alleen jij kan dit.....superr meis !!!...liefs knuffel van mij...xxx...

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

super de kop is eraf begin heb je toch maar even gedaan... ik weet wat het is dussss ..heerlijk dat het is mee gevallen ...op naar de volgende en die gaat ook lukken hoor heel veel geluk en plezier ...lieve groet rosita

José zei

Je moet maar denken Bianca, het begin is er en de rest komt er vanzelf achteraan;)
En dat pad naar boven .... halverwege het pad is het uitzicht ook mooi, de top komt dan steeds dichterbij!

Liefs José

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Bianca,

Goed zo; je bènt weer terug! Wat ARBO betekent weet ik niet na al 29 jaar weg te zijn uit kikkerland... Het is een vreemde taal voor mij (en mogelijk voor meerdere buitenlandse lezers).
Ben blij dat je zover bent. Een half jaar is lang en het is beter dat je terug in de roulatie bent.
Geniet van een fijne zondag.
Liefs,
Mariette

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Bianca,

Je hebt geen email vrijgegeven bij blogger dus kunnen je opmerkingen niet worden beantwoord. Mogelijk kun je dit instellen?
Maar hier is het antwoord op je opmerking:
(B)engeltje has left a new comment on your post "{Our Veranda}":

Wat een prachtig huis......heerlijke onder de zon van Indonesie...mmmmm !!!!
Klinkt heerlijk.
Fijne week.
Liefs Bianca xx

Mariette VandenMunckhof-Vedder has left a new comment on your post "{Our Veranda}":

Nee hoor, dit is níet in Indonesië maar in Dublin, Georgia van de USA...

Liefs,

Mariette