Translate

zondag 28 oktober 2012

Mooie herfst.............Beautiful autumn..........



De zon schijnt volop. Als je zo naar buiten kijkt zou je niet zeggen dat het al eind oktober is.
Maar zodra je de deur uit stapt voel de wind en de kou. Het zonnetje maakt het aangenaam wandelweer, dus ga ik op pad met mijn fototoestel.



The sun shines plenty. If you look outside  you would not say that it is already the end of October.
But once you get out the door, you feel the wind and the cold. The sun makes it pleasant walking again, so I go on path with my photo camera.



Heerlijk..........de zon schijnt op mijn gezicht en ik ben even helemaal alleen met de zon en mijn gedachten.
Ik geniet van alle kleuren en de prachtige herfstplaatjes om me heen.
Even geen zorgen , maar puur genieten :)





I love it.......... the sun is shining on my face and I am equally all alone with the sun and my thoughts. I enjoy all the beautiful autumn colors and images around me.
No worries, but pure enjoyment :)




Liefs Bianca  xxxx
Lots of hugs Bianca xxx


 

6 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het was inderdaad een beetje schone schijn, het leek heel aardig maar in werkelijkheid was het fris. Gelukkig heb je er ondanks dat wel van genoten!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Liefs...dikke kus van mij...xxx

José zei

Heerlijke herfstplaatjes, zeker als de zon je nog een beetje overhoop schijnt;-)

Fijn weekend Bianca!

Gerry zei

Hallo Bianca,
Kom via de give-away van Ria op je blog. Gefeliciteerd er mee! Een prachtig boek!
Ik heb even terug gebladerd en gemerkt dat je niet in orde bent. Ik kan met je meeleven uit ervaring en begrijp dat je nu een moeilijke tijd doormaakt. Je hebt trouwens een prachtige collage gemaakt. Je moet wel creatief zijn en gezien de inhoud van wonen.
Ik wens je heel veel sterkte!

Lieve groet,
Gerry

Thuis Thuis zei

Hoi allereerst gefeliciteerd! het boek had niet mooier terecht kunnen komen.
Kom via Ria op je blog en ik heb even terug gelezen.
Hopelijk zal het met kleine stapjes weer beter gaan.
En wat fijn zo'n vriend (je camera) om even vast te leggen als je 'het' even kwijt bent.
Helaas ook veel ervaring.
Ik ga meteen je blog volgen, mooie foto's maak je .
Een goeie week.
Groetjes, Annette

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Bianca,
Zo, bofkont met het mooie boek van Ria! Toch weer een dag met een gouden randje of niet dan?!
Lieve groetjes,
Mariette