Translate

zaterdag 27 oktober 2012

Therapie.............


Wanneer je een depressie hebt wordt er, in therapie,  extra aandacht besteedt aan creativiteit.
Werken met je handen zorgt ervoor dat je minder in je hoofd blijft zitten.
When you have a depression, in therapy, there is extra attention to creativity.Working with your hands makes you stay less in your head.


Mijn creativiteit heeft uiteraard met wonen te maken.
Het maken van collages geeft mij veel rust en ik vindt het super leuk om te doen.
In onze hal hing een groot schilderij met één grote rode roos erop.
Ik was daar al een tijdje op uit gekeken en besloot het schilderij een make-over te geven.
My creativity, course has a conection with living. Making collages gives me a lot of rest and I find it super fun to do.In our hallway hung a large painting with one large red rose on it. It was there for quite a while  and I decided to give the painting a make-over.

En zie hier het eindresultaat. Een collage in warme tinten. Uiteraard moest de side-table ook opnieuw aangekleed worden.
Best mooi geworden, al zeg ik  het zelf.
And see here the final result. A collage in warm tones. Of course also the side-table had to be dressed again. Pretty nice ,though I say it myself.


Een fijne zondag allemaal.
Liefs Biancca xx
Have a good Sunday,
Love Bianca xx

6 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

En zo werk je verder aan je herstel. Ik denk ook dat het goed is om je niet alleen te focussen op de oorzaak maar je hoofd op zijn tijd ook even niet te laten denken...hooguit over creatieve keuzes die je kunt maken. Jij hebt er weer een mooi hoekje bij!

Fijn weekend, Bianca! Lieve groet, Ingrid

bleudelavandou zei

Heel leuke collage Bianca!!

Het klopt inderdaad als je creatief bezig bent, dan verdwijnen die muizenissen in je hoofd.

Liefs
Marieke

José zei

Zeker mooi geworden Bianca!
Heerlijke tijd nu om van alles binnen te doen of te maken.

Fijne zondag ... en denk aan jezelf;-)

It's me zei

Kijk kijk.....je bent lekker bezig meis...ziet er goed uit hoor...kom het binnenkort live bewonderen.....hou je taai he??!!..je kan het.....liefs van mij en hem...xxx

Anita zei

Hoooi, kom via via zomaar even brutaal binnen vallen. Wow wát een prachtige collage heb je gemaakt ondanks dat de aanleiding daarvoor wat minder is zo ik begrijp. Een mooie creatieve manier van ontspanning. Lijkt mij ook wel iets. Ik houd het in mijn achterhoofd :-)
Wens je een heel fijn weekend en ga je maar meteen volgen.
Lieve groeten, Anita

Sarina zei

Fantastisch.!!!.
Ik weet precies,wat je bedoelt, heb er last van, therapie gehad, medicatie slik ik nog steeds,maar creativiteit is heel goed.Heb er ook baat bij.Sterkte met alles,
Een lotgenote.



x,
Sarina