Translate

woensdag 14 november 2012

Herfst en Disney ??? Autumn and Disney ???

Wat een prachtig herfstweer vandaag......
Wij, mijn hubbie en ik zijn heerlijk naar de sauna geweest. Het zonnetje was geweldig.....
Dus ik dacht, laat ik eens een blogje over deze mooie herfstdag maken !!!
Maar eigenlijk had ik er al een keer een gemaakt en als je even rond kijkt in blogland,dan zie je al snel dat er al heeeeeel veeeel blogs over de herfst gemaakt zijn.
Maar goed, ik was op zoek naar leuke herftplaatjes en toen kwam ik dit tegen.
What a beautiful autumn weather today ... ...
We, my hubbie and I went to the sauna. The sunshine was great .....
So I thought, let's make a blog about this beautiful autumn day!!!
But actually I  already had created a blog about the autumn and if you look around in blogland, you will see very soon that there are already loads of blogs about the autumn.
But anyway, I was looking for nice autumn pictures when I came across this.
 
 
Vind je 'm niet prachtig. Een herfsttaart !!!! Zo mooi.
In mijn verdere zoektocht kwam ik nog heel veel mooie taarten tegen.
De leukste, die van Disney en andere tekenfilmmakers ( ik ben al vanaf kind gek van tekenfilmfiguren ) heb ik uitgekozen voor in mijn blog.
Ik vind ze zo mooi !!!
Don't you think it's beautiful. An autumn cake!!!! So beautiful.
In my further search I came across many beautiful cakes. The cutest, those of Disney and other cartoon makers (I'm already from child fond of cartoon figures) I've chosen for my blog.
I find them so beautiful!!!
 
 
Ratatouille

 
The Lion King

 
Teigertje

 
Minnie mouse en Katrien Duck

 
Ice Age

 
 Winnie the Pooh

Zonde om deze op te eten, toch !
Nog een fijne week allemaal.
Liefs Bianca
A sin to eat them, don't you think!
Have a fine week.
Love Bianca

6 opmerkingen:

alma zei

Je krijgt gewoon trek van al die lekkernijen! Een originele herfstpost!

Lieve groet,
Alma

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig zijn ze maar zeker ook lekker hahahaha ...fijne week lieve groet rosita

Gerry zei

Oh geweldig, deze mooie taarten.
Het is op dit moment ook helemaal een rage. Zag in de bibliotheek ook al nieuwe boeken om cupcakes en taarten te maken.
Ik vind het een kunst als je dit kunt maken.
Slaap lekker zometeen!

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

De Winnie is mijn favoriet hoor!!...zit me af te vragen ben je wel eens in Disney geweest ???....anders misschien een leuk uitje.....voor ons samen .....met zijn viertjes......liefs ...wel een vreemde herfst taart post hoor.....xxx

Eefies day zei

O, Bianca, van al dit lekkers krijg ik trek hoor...wat een heerlijke taarten....de laatste daar smelt ik voor...

Geniet van een heerlijk weekend,
Lieve groetjes,
♥Eefie

Miranda zei

Prachtig wat sommige mensen kunnen maken; jammer om op te eten...

Groeten, Miranda