Translate

maandag 5 november 2012

Mijn lichtpuntjes..........My shining lights..........

 
10 juli 2012
 
Op deze datum kwam mijn nichtje Chloé ter wereld.
Intussen is ze al weer bijna 4 maanden oud.
Alleen al naar haar kijken geeft mij vlinders in mijn buik.
On this date my niece Chloé came in the world.
Meanwhile, she is already almost 4 months old.
Just looking to her gives me butterflies in my stomac.
 
 
Het is een meisje met pit en een aanstekkelijke glimlach.
Ze kan heerlijk lachen en kieren, maar o wee als ze niet haar zin krijgt !!!
Die NEE fase begint toch pas bij 2 jaar ? Nou, deze dame is haar tijd ver vooruit haha....
In de buik van haar mama was ze al erg aanwezig en daar is niets aan veranderd.
It is a girl with a spicy character and a great smile.
She can laugh and she can talk in her own way, but if she doesn't get her way..oh..oh !!!
That NO phase begins at 2 years old ? Well, this lady is her time far ahead haha ….
In the belly of her mama, she was already very present and there's nothing changed
 
 
Samen met haar zus Ehlana en broers Dominic en Gio houden ze mijn zus wel bezig.
Maar zeg nou zelf, is het geen prachtig stel.
Together with her sister Ehlana and her brothers Dominic and Gio they are a handfull for my sister.
But look at them, isn't it a beautiful family.
 
 
Bedankt zussie, voor mijn nichtjes en neefjes.
Liefs tante Bianca xx
Thanks for my nieces and nephews, sis.
Love aunt Bianca xx

11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit is een heel mooi viertal, fijn dat je zoveel plezier aan hen beleeft! En dat de jongste nu al zoveel pit heeft, belooft wat ;)

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Achhhh kijk nou...wat een lieffie !!....zo schattig.....en ja wat gaat het hard he???...liefs van mij...tot gauw!..xxx...

Wateringen zei

Hay Bianca,

Tjeetje wat een heerlijk meisje is je kleine nichtje...en wat een haar heeft dit kleine liefie..
Ze doet me een beetje aan mijn kleindochter denken...
aan Sophie Ann....
Ook mijn lichpuntje mijn alles...
Wat een super tof blog heb je meis..
Heel graag wil ik je volgen...

Liefs,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Gerry zei

Wat een prachtig meisje! En als ik naar haar oudere zus en broers kijk, denk ik dat ze dat temperament niet van een vreemde heeft.
Geniet er maar veel van, Bianca, al die lichtpuntjes zijn belangrijk. Alle lichtpuntjes die je kunt beleven, geven weer leven.
Sterkte!

Lieve groet,
Gerry

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Ooh wat een mooie lieve Post ♥..;))
Hier kan je alleen maar van GENIETEN♥..;))
het gaat snel geniet♥ er maar van nu ze nog Lief♥ klein is ..;))!!
Fijne week en warme♥ lieve♥ groetjes Gaby..♥

Auntie Bliss zei

Oh they are precious!!

Sarina zei

Wat een snoepie!.

Leuk,om te lezen,dat er ook een jongen genaamd Dominic is.Onze oudste zoon heet ook Dominic, op precies dezelfde manier geschreven.
33 jaar geleden, kwam de naam erg weinig voor, wel op z'n frans,maar meer voor meisjes.

Een hele fijne avond, groetjes,

Sarina

Eefies day zei

Zoals je er over schrijft, zo lief...wat zul je trots zijn, niet alleen op je kleine nichtje maar ook op de andere drie.
Jet is een mooi stel bij elkaar, trots mag je zijn dat je tante bent van dit koppel.
Dank je wel voor je berictje bij mij, denk jij wel aanjezelf, doe rustig aan enja thuis zitten om welke reden dan ook is nooit leuk, maar zoals bij jou, dan duurt het lang en wil je zo graag...maar ook dan moet je wachten totdat de tijd er klaar voor is.
Geniet lekker van de mooie give-away van Ria, je ziet ik lees alles, maar reageer niet altijd:)

Een lieve groet voor jou,
♥Eefie

almay`s home zei

Mooi! Wst een prachtige meid. Een rijk bezit...zo'n nichtje!

Geniet er lekker van!!
Lieve groet,
ALma

Elna zei

Lovely pictures and have a nice time.

Hugs

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca,
Wat een BEZIT! Leuk gezinnetje heeft je zus en jij hebt er natuurlijk leuke nichtjes en neefjes aan.
Hopelijk gaat het goed met je.
Heel veel liefs en een fijne 2de Advent week.
Mariette