Translate

donderdag 13 december 2012

opnieuw beginnen......to start over


6 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Sterkte, ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat.

Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Sterkte Bianca, het valt niet altijd mee...heel veel liefs,

♥Eefie

It's me zei

Dikke kus...xxx

Gerry zei

Lieve Bianca!
Je hebt het niet gemakkelijk meid! Ik leef met je mee en ik denk aan je!
Ik hoop van harte dat deze nieuwe start je hoop mag geven!

Lieve groet,
Gerry

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca,
Hoe gaat het met je?
Het leven valt soms níet mee.
Zelf heb ik de afgelopen weken te horen gekregen dat ik lijd aan chronisch nierfalen... Níet leuk en je moet tóch veder! Mijn Moeder is aan de dialyse voor bijna 5 jaar maar zij is 27 jaar ouder dan ik.
Een knuffel,
Mariette

Bianca zei

Hoi Mariette.....met mij gaat het heel langzaam vooruit.....maar het is erg zwaar. Ik kan nog steeds niet werken, bijna één jaar nu en iedere dag is een gevecht. Maar opgeven is geen optie.....en nu hoor ik jou verhaal....potverdorie....dat moet ook erg zwaar zijn.....het is maar goed dat we niet in de toekomst kunnen kijken. Ik leef nu van dag tot dag......ik wens je heel veel kracht toe en denk aan je. Veel liefs Bianca