Translate

dinsdag 19 februari 2013

Still Standing..............



Hallo allemaal,
Hello everybody,

Tjonge, wat is het lang geleden dat ik een post geplaatst heb.
En geen van mijn volgers is in de tussentijd afgehaakt, dat kan ik zo waarderen.
Boy, it is long since I have posted a post.
And none of my followers is in the meantime dropped out, that can I  appreciate so much .

Zoals de meeste van jullie weten, ben ik bezig uit een zware depressie te klimmen.
Vorig jaar, 25 februari, al weer bijna een jaar geleden ging het goed mis met mij.
As most of you know, I'm working to climb out from a heavy depression.
Last year, 25 February, almost a year ago it went very wrong with me.

Inmiddels na veel therapie ( nog steeds ), veel liefde en zorg van mijn man, ouders, familie en vrienden gaat het langzaam de goede kant op, al ben ik er nog lang niet.
Now after much therapy (still), lots of love and care of my husband, parents, family and friends it slowly goes in the right direction, though I'm still not there.

Met deze post wil ik jullie laten weten dat ik jullie nog steeds volg, ook al laat ik nog geen
berichtjes achter en hoop over een tijdje weer actiever hierin te kunnen worden.
With this post, I want to let you know that I still follow you, even if I leave no messages behind and I hope in the near future to be able to be more active in it again.

Maar voor nu laat ik het bij deze post en zeg: Hopelijk tot gauw.
But for now I will leave it at this post and say, Hopefully see you soon

Veel liefs Bianca xxxx

 
Lots of hugs Bianca xxxx

9 opmerkingen:

Anita zei

Hoi Bianca, fijn om iets van je te horen! Ik heb nl in december de groepsknuffel (blogland) voor je verzonden maar heb niets gehoord. Ik maakte me al een beetje zorgen. Nadat ik aan het terug lezen ben geweest nam ik al aan dat het misschien niet zo goed met je zou gaan. Gelukkig ben je er weer! :-) Pas goed op jezelf meis en neem de tijd.
Groetjezz lfs mij

Nancy B. zei

Wat fijn om te lezen dat het iets beter met je gaat! Alle voeie dingen komen langzaam moet je maar denken. Heel veel sterkte Bianca.
Groetjes, Nancy

Saskia zei

Fijn dat het beter gaat en fijn weer wat van je te horen. Neem je tijd dan komt alles goed.
Groetjes Saskia

Eefies day zei

Wat fijn om even iets te horen, goed dat je zo omringd wordt door mensen om je heen die het goed met je menen...zet hem op hoor...denk aan jezelf en rustig aan wat bloggen betreft, wij lopen echt niet weg...

Lieve groetjes,
Eefie

Home and Lifestyle zei

Fijn om te horen dat je op de weg terug bent, Bianca! En dat reageren komt wel weer, eerst je afleiding zoeken in het lezen van blogs en dan komt de rest vanzelf wel een keer. Ik wens je veel sterkte toe met alles wat er nog op je pad komt, houd moed!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Heeeee kijk nou.....leuk hoor!!...goed bezig !!...fijn dat je er weer bent....oh meissie ik wou dat ik je kan helpen...maar je moet dit echt zelf doen...samen met Vinnie en je mams en paps..en je famillie en met ons.....je weet het he...we zij er altijd voor jou /jullie....dikke kuzzzzzzzz...van ons...dikke lik en pootjes van Iris en Trevor...xxx...

Thuis bij Tjits zei

fijn dat het langzaam de goede kant op gaat Bianca en dat je veel liefde en zorg van de mensen om je heen ondervindt, zo belangrijk voor je herstel!
ik wens je heel veel sterkte en kracht!

lieve groet van Tjits

bleudelavandou zei

Fijn dat het beter gaat voor jou, neemt vooral de tijd om te herstellen.

veel sterkte!

Liefs
Marieke

Julie Hargreaves zei

This so lovely