Translate

maandag 11 maart 2013

Hallo allemaal..................Hello everybody...............




Even een klein berichtje van mij.
Het gaat langzaam vooruit.....nog erg onwennig en spannend allemaal.
Vandaag voor het eerst in maanden weer even op mijn werk geweest.
Leuk, maar erg emotioneel.
Maar..........weer een stap gezet.
Een fijne week allemaal.
Veel liefs Bianca

Just a small note from me.
It goes slowly forward ..... still very strange and exciting.
Today for the first time in months I visited my work.
Nice, but very emotional.
But.......... a new step.
A nice week all.

Lots of love Bianca

 

7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

En al die kleine stapjes vormen samen één grote! Goed hoor!

Ik wens je veel sterkte met al die kleine stapjes die nog komen gaan. Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Fijn om te lezen dat er vooruitgang is..en even op je werk, dat is een hele stap, super!!!
Denk goed aan jezelf hoor.

een lieve groet,
Eefie

It's me zei

Het was gezellig gister......en fijn dat je stapje voor stapje vooruit gaat.....heel langzaam.....maar het komt goed lieffie...er is licht aan het eind van deze ozo hele donkere tunnel......we zijn er voor je hoor dat weet je...en ook voor Vinnie...kuzzzzzzz....xxx...!!!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hoi hoi heerlijk voor je dat het weer wat beter gaat weer een stapje vooruit gegaan en zelfs weer op je werk geweest ...wens je veel sterkte ...fijne week lieve groet rosita

Thuis bij Tjits zei

weer een stapje voorwaarts! maak maar kleine stapjes Bianca.. veel sterkte!

lieve groetjes, Tjits

José zei

Ieder stapje, hoe klein ook, vooruit is een stap in de goeie richting! :-)



Anita zei

Wat fijn om te horen!
En al die kleine stapjes samen vormen straks een persoonlijke overwinning. Neem je tijd!
Groetjezz lfs mij