Translate

dinsdag 9 april 2013

I'm singing in the rain.....!!!!?????

 
 
Het zonnetje van vanochtend inspireerde mij om naar een tuincentrum te gaan.
Tijd voor vrolijke gekleurde planten om mijn terras op te fleuren.
The Sun this morning inspired me to go to a Garden Centre.
Time for cheerful colored plants to brighten up my terrace.
 
Samen met mijn hubbie op naar de Intratuin in Elst. Met pasen nog een cadeaubon
gekregen, dus deze gaan we vandaag verzilveren.
Along with my hubbie on to the Garden Centre in Elst.
Received a gift certificate this Easter, so we are going to spend it today.
 
Een paar bakken met viooltjes en een paar mooie campanula's.
Laat de lente maar beginnen..............
A few tons of violets and a pair of beautiful campanula's.
Let the Spring begin..............
 
 
 
 
 
Terwijl manlief de plantjes een mooi plekje aan het geven is op ons terrras, verdwijnt
het zonnetje en begint het langzaam te regenen.........nee hé !!!!!
While my hubby is giving the plants a nice spot , the sun disappears and it slowly begins
to rain ... ... ... no!!!!!
 
De bouwvakkers, die vlakbij bezig zijn, beginnen spontaan te zingen " I'm singing in
the rain, just singing in the rain...........en gelijk hebben ze.
Als we er niets aan kunnen veranderen, dan moeten we er maar het beste van maken.
The construction workers, who are close to our home, start spontaneously to sing, "I'm singing in the rain, just singing in the rain........... and right they are. If we cannot change it, we must be making the best of it.
 
Groetjes Bianca
Greetings Bianca

 

4 opmerkingen:

Thuis Thuis zei

Wat een verhaal heb je verteld.
Helaas heb ik ' ervaring' en weet hoeveel en hoe hard je moet ' werken '. Om er mee om te gaan en verder te gaan.
Zoals veel bloggers kijk ik ook uit naar de zon.
Mijn viooltjes staan ook buiten, maar een zonnetje erop staat zoveel leuker. 'E n ka ik mooiere foto' s maken .
Dus duimen zondag wie weet, gaat het gebeuren....
Liefs,
Annette

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Bianca..♥
Ach wat staan die viooltjes Mooi♥ in die laatjes..;)))
En je poes staat zo LIEF♥ verlangend naar het zonnetje♥ buiten♫ te kijken..♥
Wens je Fijn ZONNIG♥ weekend Liefs Gaby..♥

José zei

Voordeel van de regen is dat het goed voor je plantjes is, ziet er kleurig uit!

Geniet van een zonnig weekend!!

bleudelavandou zei

Viooltjes zijn dankbare bloempjes, zo klein en teer maar zo sterk en ze staan prachtig daar bij jou.

Fijn weekend
marieke