Translate

maandag 29 april 2013

Leve de KONING...........Long live de KING..........

Bijna heel Nederland is in de ban de de kroning van prins Willem-Alexander.
Alles kleurt oranje, je kunt er echt niet om heen.
Almost the whole of the Netherlands has captivated the coronation of Prince Willem-Alexander.
Everything turns orange, you can't miss it..
 
Ik ben uiteraard ook nieuwsgierig en ga het morgen heerlijk vanaf mijn luie stoel
via de tv volgen. Ik hoef er niet bij te zijn in Amsterdam.
I'm obviously curious too and I'm go to watch everything tommorrow from my home.
 I do not have to be in Amsterdam.
 
Daarnaast heb ik ook nog mijn eigen koning thuis. KONING DIESEL !!!!!
Hij was vanochtend al aan het reperteren voor zijn balkon scéne........( ahum )
In addition I also have my own King at home. KING DIESEL!!!!!
He was already practicing for his balcony scene this morning........( hihi )
 
 
 
Hi hi......zie, ik heb mij koning heel dicht in de buurt, daar kan geen Amsterdam
tegenop.
Voor degene die morgen ook gaan kijken..........veel plezier.
Hi Hi ... ... see, I have my KING very close to me, no Amsterdam can beat that.
For those who are also going to look tomorrow ... ... .... have fun.
 
Liefs Bianca
Hofdame van koning Diesel.
Love Bianca
Empress Consort of King Diesel.
 

4 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik hoop dat de generale repetitie voor koning Diesel goed is verlopen ;-). Wij volgen het allemaal ook grotendeels vanaf de bank, al sluit ik niet uit dat we er morgenavond nog wel op uit gaan om het te vieren.

Ik wens je een hele gezellige & feestelijke dag! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Kijk die Diesel nou !!!...zo lieffff...hele fijne dag morgen jullie.....wij gaan er ook van genieten hoor....liefs van ons...xxx...!!

What's in a day zei

Jij hebt je eigen balkon en daar is het morgen misschien goed toeven, Diesel oefent al goed!!!
Jij ook een mooie dag.

Lieve groet,
Eefie

Mijn blog vind je tegenwoordig op een ander adres, je krijgt dus geen posten meer binnen van mij.
Je kunt me nu vinden op:
http://whats-inaday.blogspot.nl

Elna zei

I hope everything will go easy. Your cat is so cute. Have a nice week.

Hugs