Translate

zaterdag 20 april 2013

Opnieuw beginnen...............Starting over................



 
 
Na 14 maanden therapie gaat het volgende week dan toch echt gebeuren:
Ik ga weer werken !!!!!!
Op dinsdag- en donderdagochtend ga ik 2 uurtjes werken op therapeutische basis.
After 14 months of therapy, next week it's really happening
I'm going to work again !!!!!!
On Tuesday and Thursday morning I am going to work 2 hours  on therapeutic basic.
 
Spannend!!!!!
Ben ik er echt klaar voor, gaat het deze keer wel lukken, zoveel vragen..........
Ik heb er zin in, zin om weer onder de mensen te zijn, zin in afleiding en ritme.
Toch blijft de angst voor een terugval in mijn hoofdje hangen, wat als ?????
Exciting!!!!!
Am I really ready for it this time, but is it going to succeed, so many questions..........
I've been looking forward to it, meaning to get back among the people, meaning in distraction and rhythm.
Nevertheless, the fear of a relapse still hangs in my head, what if?????
 
Maar ik ga ervoor en het gaat me deze keer gewoon lukken ( hoor mij ...ahum )
Ik doe het in mijn eigen tempo en met kleine stapjes. Dan moet het goed komen.
Nog een paar dagen ontspannen ( proberen ) en dan is het zover.
But I am going for it and it's going to be a succes this time  (hear me ... ahem)
I'm goning to do it in my own pace and with small steps. It must be good.
Just a couple of days relaxing (try) and finally the moment has arrived.
 
Jullie horen nog wel hoe het gegaan is.
Nog een fijn weekend allemaal.
Groetjes Bianca xxx
I will let you now how it went.
Have a nice weekend.
Greetings Bianca xxx
 
 

2 opmerkingen:

It's me zei

Tuurlijk gaat het lukken....!!!!.......jij kan dit echt geloof me.....dikke kus....enne laat even weten hoe het gegaan is.....liefs van mij...xxx....

bleudelavandou zei

Veel sterkte gewenst, het zal je wel lukken!!

Liefs
Marieke