Translate

maandag 8 april 2013

Zonneschijn als medicijn.................Sunshine as medication..................

Je kunt mij momenteel niet blijer maken dan met een zonnige dag.
Ik vergeet voor eventjes alle zorgen en angsten en geniet van de warmte.
Dan zit ik lekkerder in mijn vel en wil spontaan dingen gaan doen die al heel lang niet meer
gedaan heb: Zoals winkelen !!!!
You can not make me happier than with a sunny day.I forget for a moment all the worries and fears and enjoy the warmth.Then I feel much better and want to do things spontaneousl which I  no longer did: such as shopping!!!!
Twee jaar geleden had ik dit niet kunnen bedenken, maar winkelen staat tegenwoordig niet
meer op mijn favorieten lijstje. Als je niet lekker in je vel zit, dan staat niets leuk, zit niets lekker,
dan wil het gewoon niet.........
Two years ago I would have not believed it, but shopping is now no longer on my favorites list. If you are not feeling good about yourself, nothing fits, nothing is beautiful, it just not it ... ... ...
Tot vandaag. Piet Zoomers in Wilp had koopzondag en ik had echt zin om op zoek te gaan naar
een nieuw jurkje.
Het werd een super gezellige middag, ik voelde me goed en heb een leuk jurkje gevonden.
En als je er dan in de paskamer achterkomt dat maatje 38 veels te groot is en je met gemak in
maatje 36 glijdt, dan kan de dag al helemaal niet meer stuk.
Until today. Piet Zoomers in Wilp had Sunday Sale and I had really sense to look for a new dress.
It was a super fun afternoon, I felt good and have found a nice dress .And when your there  in the fitting room and size 38 is way too large and  you fit ease in size 36 , then the whole day is perfect.
Zo zie je maar, zonneschijn is voor mij echt een medicijn.
Hieronder mijn nieuwe jurkje.
So you see, sunshine for me is really a medication.
Below my new dress.
Een fijne week allemaal.
Liefs Bianca : )
Have a great week.
Love Bianca : )

3 opmerkingen:

It's me zei

Zij wel maatje 36...niet zo overdrijven he ???.....sjuchttt.....liefs van ons...heerlijk meis fijn dat je zo'n dagje achter de rug hebt......x !

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk he die zon het doet ons allemaal goed ...heerlijk dat je dan even de puf krijg de dingen te doen die normaal niet meer lukken ....nog mooier is je dan lekker te verwennen met zo mooie jurk ...geniet er lekker van en zowel voor jou als voor ons nog veel mooie dagen ...lieve groet rosita

Anita zei

Heel herkenbaar je verhaal!
De winter was voor mij ook veel te lang *zucht*
Nog even meis en dan is het ├ęcht LENTE
We gaan gewoon alle zonnestralen vangen.
Aan de acculader met lijf en leden ;-)
Houd dat gevoel vast meid! Fijne dag.
Groetjezz lfs mij