Translate

dinsdag 7 mei 2013

Inspiratie..........Inspiration.......


Als therapie ben ik bijna een jaar geleden begonnen met schilderen.
Nou ben ik niet van het fruit of van portretten.............daar ben ik veeeeeeeels
te perfectionistisch voor. Dan zou er geen schilderij af komen, want niets zou
goed genoeg zijn.
In therapy I almost started a year ago with painting.Well I'm not of the fruit or of portraits............. I.m muuuuuuuch to perfectionist.
Then there would be no painting come off, because nothing would be good enough.

Dus ben ik van de vrije, surrealistische en "niets"betekende schilderen.
En ik vind het heerlijk om te doen. Het kind in mij komt los...hihi .........
So I'm of the free, surrealist and "nothing" meaning paintings. And I love doing it.
The child in me comes off ... hihi.........

Onlangs heb ik een nieuw schilderij gemaakt en deze wil ik graag met jullie delen.
Zie bovenstaande foto.
Het geeft mij veel voldoening en rust om dit te kunnen doen....enne......wie weet
kan je ooit een " echte " Bianca kopen. ( men moet kunnen blijven dromen )
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Recently, I have a new painting created and I would like to share it with you.
See the above picture.
It gives me great satisfaction and serenity to be able to do this .... and ... ... who knows can you ever buy a "real" Bianca. (one should be able to keep dreaming)
I'm curious what you think of it.

Nog een fijne week.
Liefs Bianca
Have a nice week.
Love Bianca

2 opmerkingen:

José zei

Mooie kleuren! Ik zie een reflectie/weerspiegeling in water ....

Mijn favo schilderijen, niets betekenende schilderijen, die stiekem toch veelzeggend zijn. Iedereen ziet er wellicht iets anders in, dat is het mooie van kunst;-)

Anita zei

Hi Bianca je hebt ongekend talent meis!
Waarschijnlijk zie jij jezelf in het schilderij ;-)
Ik zie pieken en dalen en (zelf) reflectie.
Prachtige kleuren! een bijzonder schilderij JIJ
Op de goede weg lijkt me! enne gewoon doorgaan :-)
Groetjezz lfs mij