Translate

vrijdag 31 mei 2013

Mijn hubbie.............My hubbie..............

 
 
Ik heb het geprobeerd, maar na 5 weken kon ik echt niet meer.
Waar heb ik het over ? Terugkeren naar mijn werk.
I've tried, but after 5 weeks I could really not more.
Where am I talking about? Return to my work.

Door de depressie zit ik nu 15 maanden in de ziektewet en ik had nooit gedacht
dat ik hierdoor niet meer zou terugkeren op mijn werk. Maar naar 2 pogingen met
een behoorlijke terugval als gevolg is dit de beste beslissing om te nemen.
By the depression, I am now 15 months in the sickness benefits act and I never thought I would not return anymore on my work.
But to 2 attempts with a proper fallback as result this is the best decision to make.

Hierdoor wordt voor mij een grote stress factor weggenomen, maar wat nu?
Wat ga ik doen? Ik heb bijna 25 jaar lang fulltime gewerkt in een commerciële functie.
Hoe anders gaat mijn leven er nu uitzien, hoe ga hier invulling aan geven?
There is for me a great stress factor removed, but what now?
What am I going to do? I have almost worked for 25 years full time in a commercial function.
How different is my life going to look now ?

Ik moet eerst weer een stabiel leven leiden, zowel geestelijk als lichamelijk voordat
ik mij op een nieuwe baan kan gaan richten. Het brengt een hoop twijfels en verdriet
met zich mee.
First I need to lead a stable life, both mentally and physically before I can focus on a new job.
It brings a lot of doubts and sadness.
 
Maar weet je wat........opgeven is geen optie en met mijn hubbie aan mijn zijde komt
het vast weer goed. Mijn hubbie, die ook geen makkelijk tijd heeft gehad als partner
van en die onvoorwaardelijk achter mij blijft staan,
Mijn rots, mijn steun en toeverlaat.......zoals we elkaar beloofde bijna 22 jaar geleden .
IN GOEDE EN IN SLECHTE TIJDEN........
But you know what........ giving up is not an option and with my hubbie by my side it well be oke again. My hubbie, who also has had no easy time as a partner of and still stands unconditionally behind me, my rock, my help and stay ... .... as we promised each other almost 22 years ago.
IN GOOD TIMES AND BAD........

Bedankt lieverd , voor alles xxxxxx
Thanks sweetie, for everything xxxxxx




3 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hoewel het mij een moeilijke beslissing lijkt om je baan op te geven, leef je uiteindelijk maar een keer en is die tijd niet bedoeld om ongelukkig door te komen. Ik denk dus dat je hier heel goed aan hebt gedaan. De komende tijd hoef je je over een verplichte terugkeer geen zorgen meer te maken, ik zou de tijd nemen om weer helemaal in balans te komen en in alle rust na te denken over je toekomstplannen. Fijn dat je man je daarin zo steunt, dat kun je goed gebruiken!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Achhh wat lieffff...Bianca jij hebt een kanjer echt waar een man om trots op te zijn....je komt er wel weer samen met zijn hulp...blijf geloven in jezelf !.....liefs van mij...x !!en hem...x !

Bonjade zei

Wat een lieverd is je lief.....
Rijker kun je niet zijn.....
En dan is een baan maar bijzaak al snap ik zeer goed je verdriet.
Maar blijkbaar ligt er een andere weg voor je....en wie weet wat ie brengt.......

Rijk ben je al met je lief.

Sterkte en liefs