Translate

dinsdag 25 juni 2013

Nagels.............Nails...................



Al ruim 15 jaar laat ik één keer in de 5 weken mijn nagels doen.
Monika, mijn nagelstyliste, voorziet mijn nagels van een nieuwe laag hars en
lakt ze in leuke kleurtjes.

Vanochtend was het weer tijd voor mijn "behandeling". Heerlijk vindt ik dat.
Gezellig kletsen, kopje thee erbij en lekker je nagels laten verzorgen.

Monika weet altijd wel iets moois te maken. Soms wil ik ze gewoon blank laten,
maar in de zomer vindt ik felle kleurtjes erg leuk. Haar dochtertje had een leuk idee.
Of ze dat bij mij mocht uitproberen. Tuurlijk !!!!!!!!

Ik noem het confetti-nagellak. Erg leuk. Kijk maar naar de foto. Dat is een zit van bijna
2 uur meer dan waard. Ik kan er weer tegen voor de komende weken.

Fijne week allemaal.
Liefs Bianca



For over 15 years I have my nails done once each five weeks.
Monika, my nailartist, puts an acryl on my nails and finishes them up with a bright colour.

This morning it was my nail time. I love it. Having a nice conversation, a cup of tea and
having my nails don at the same time.

Monika always nows how to make my nails look great. Somethimes i like them without a colour, other times, like in the summer, I love bright colours. Her daughter of 8 had a great idea and Monika
asked me if she good try this on my nails. Sure you can !!!!!!!

I call them my confetti-nails. Very funny. Look at my pictures. That makes the 2 hours that it takes
more then worth. I'm ready for the next five weeks to come.

Have a great week.
Love and hugs Bianca

1 opmerking:

It's me zei

Leuk hoor !!!..en lekker vrolijk !!!...fijne avond liefs van mij...x !!