Translate

zondag 9 juni 2013

Zomer in Beuningen GLD...........................Summer in Beuningen GLD

 
 
Wat een heerlijke zondag !!!!!!!!!!!
Niet al te laat opgestaan, ontbeten en mijn mannetje uitgezwaaid.
Hij gaat een uurtje golfen. Veel plezier schat.
What a glorious Sunday!!!!!!!!!!!
Got not too late up, had breakfast and waved my hubbie off.
He's going to play an hour of golf. Have fun treasure.
 
En wat zal ik gaan doen ?
Ik besluit mijn wandelschoenen aan te trekken en lekker een stuk
te gaan wandelen !!!!
And what will I do?
I decide to put on my hiking boots and enjoy myself with hiking!!!!
 
Ik wandel richting de dijk. Eens even kijken hoe hoog het water staat
in de uiterwaarden.
Het is heerlijk wandelweer en dat is wel te merken. Overal fietsers en
mede wandelaars. Onderweg even uitgerust op een bankje en van de
omgeving genoten. Even weg van alles en alle rust op me in laten werken.
Ik voel me super ontspannen.
I walk towards the embankment. Imagine how high the water is in the flood plain.
It is lovely to be walking today and that shows. Everywere there are bicyclists and hikers.
Along the way, I took a break on a bench and enjoyed the environment.
Getting away from everything, I'm taking in the beautiful environment.
I feel super relaxed.
 
 
Onderweg nog wat foto's gemaakt om met jullie te delen.
Een fijne avond allemaal.
En route I made some pictures to share with you.
Have a fine evening all.
 
Veel liefs Bianca xx
Hugs Bianca xx








 

3 opmerkingen:

It's me zei

Ik zeg goed bezig !!!....heerlijk toch ???...liefs van ons...x !

House of Seasons zei

Wat kan zo'n mooie wandeling je een goed gevoel geven, vasthouden en aan terugdenken als het even minder is!
Ik laat niet vaak een reaktie achter maar ik kom wel regelmatig even langs bij je!
liefs
Lia

Nancy B. zei

Wat een heerlijke wandeling heb je gemaakt. Zou ik ook vaker moeten doen. Groetjes, Nancy