Translate

maandag 6 januari 2014

2014

Het is al even geleden dat ik op mijn blog ben geweest.
Er is dan ook veel gebeurd en persoonlijk ben ik blij dat 2013 nu voorbij is.
Ik ga jullie niet lastig vallen met alle negatieve dingen.
2014 moet een jaar van positiviteit worden en vooruitgang.

Ik ben de laatste tijd veel aan het schilderen en daar heb ik mezelf helemaal in gevonden.
Ik wil een paar schilderijen met jullie delen.
De schilderijen die ik maak zijn ook te koop en ik maak ze ook in opdracht.

Ik wens iedereen een geweldig, maar vooral gezond en liefdevol 2014.
Liefs Bianca xx

It's been a while since I posted something on my blog.
A lot has happend and personaly i'm happy that 2013 has ended.
I wil not bore you with negativity.
2014 will be a year of positivity and new things.

Lately I have been making a lot of paintings and it has become  my passion.
I would like to share some paintings with you.
My paintings are also for sale and I also make paintings by order.

I wish everyone a great, but above all a healthy and loving 2014,
Hugs Bianca xx







 

 

 

 

 

3 opmerkingen:

It's me zei

Ik heb deze gemist hoor !!!...leuk hoor je schilderijen !!!..enne heb je ook mijn pot gezien ...met kaars erin ???..fijne zondag geniet liefs Ria...x !

Passione Helena zei

Wat fijn dat je je voldoening kan vinden in het schilderen! Erg mooi!

Hoop dat dit jaar meer positiefs mag bevatten dan 2013...wens je veel geluk, liefde en gezondheid voor 2014!

Liefs Helena

What's in a day zei

Wat lief je berichtje net bij mij, dank je wel!!!
Wat een mooie schilderijen maak je, prachtig en wat knap van je!!!
Ik hoop voor jou dat 2014 een hele mooi jaar mag worden met veel positieve dingen.

Lieve groetjes, Eefie