Translate

maandag 13 januari 2014

De slaapkamer...........The bedroom.............

Het is tijd voor de slaapkamer........
Langzaam aan wil ik ook de slaapkamer meer in de brocante stijl gaan inrichten.
Ik ben begonnen met een nieuw schilderij.

Nou ja, het schilderij had ik al. Het was een schilderij met een religieuze afbeelding en een goudkleurig lijst.......een beetje kitsch.
Ik heb de lijst wit geverfd en over de afbeelding een collage gemaakt.
Ziet er al gelijk heel anders uit.

Groetjes Bianca xx





It's time for the bedroom.
I want to transform the bedroom, slowly, in to a brocante bedroom.
I started with a painting.

I already had a painting. It was a painting with a reliqiues picture and a golden look alike frame.
A bit to flashing........
So, I painted the frame white and made a collage on top of the picture.
It makes such a difference..........

Love, Bianca xx

2 opmerkingen:

It's me zei

Had hem al gezien op fb...leuk gedaan hoor !!!...liefssss van mij..x !

Passione Helena zei

Dat ziet er meteen heel anders uit! Al kan de collage niet helemaal bekijken, kan de foto helaas niet vergroten. Toch vind ik de religieuze afbeelding ook mooi, maar dat is smaakverschil.

Ben benieuwd hoe de slaapkamer er straks in z'n geheel uitziet.

Zie in de zijbalk dat je ook een kattenliefhebster bent, wat een schatjes!

Fijne week!
Lieve groet, Helena