Translate

maandag 20 januari 2014

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand........Mirror, mirror on the wall......



Een uurtje surfen op internet door mijn hubbie, heeft mij weer een mooie aanwinst opgeleverd.
Een hele mooie antiek spiegel........
Ik vind hem echt mooi, en hij past perfect in ons huisje.

Jammer alleen van de verflaag, die ga ik er met een staalborstel afhalen.
Zo komen de nerven weer onder de verf vandaan.
Een mooie boenwas erover heen en voila..........

Ik moet er dus nog iets aan doen, maar ik wilde hem alvast met jullie delen.

Veel liefs, Bianca xx



One hour on the internet by my hubbie has given me a beatiful new piece of antique.
A very beautiful antique mirror.........
I really like it, and it fits well in our home.

The only thing I don't like is the paint on the grame.
But.......i'm going to remove the paint.
And than I will put a nice wax over it and it looks lovely again............

So, it.s not finished yet, but I good not wait to share it with you.

Lots of hugs, Bianca xx


 

4 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat lief dat je man ook zo voor jou op zoek gaat, je hebt er een mooie aanwinst bij!

Lieve groet, Ingrid

Lynda zei

het weer is toch prut, lekker knutselen aan je nieuwe mooi spiegel! hoe blij kun je dan toch zijn he!

groetjes
lynda

It's me zei

Gave spiegel hoor !!!..maarre heb je dat lampje ook nieuw ???...liefs Ria..x !

José zei

Dat ziet er mooi uit! Past super inderdaad!
Geniet ervan en hobby ze!! ;-)