Translate

zaterdag 1 maart 2014

Nieuwe hoekjes.............New corners..........

 
Ik vind het heerlijk om af en toe nieuwe hoekjes te creëeren in huis.
Het was allemaal een beetje te vol, dus dat moest anders.
De salontafel en een hoekje in de woonkamer moesten er aan geloven.
Ik ben momenteel helemaal van de aarde tinten en de landelijke stijl.
Zie hieronder het resultaat.........

I love to make , now and then, new corners in my home.
It was a bit to croudy so I had to chance that.
The table and a corner in my livingroom needed a make-over.
At the moment I love earth-tones in a countrystyle.
See my pictures............
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

It's me zei

Leuk hoor!!!....liefs van mij....x!

Bonjade zei

Heerlijk sfeerhoekjes.....
Wat een mooi beeld zie ik daar en je kastje is ook een plaatje zeg.

Fijne avond

Liefs