Translate

maandag 17 maart 2014

Van winter naar lente............... From winter to spring...................

 
 
Het is langer licht buiten, je ziet al enkele knopjes in de planten komen, de vogels zingen weer, de lente komt er aan.
Toch hou ik in huis van sobere kleuren met hier en daar een accentkleurtje.
Zoals het mooie frisse gipskruit en de gedroogde mooie kleur van dadeltakken.
Warme houtkleuren, taupe kleurige kaarsen.
Een pot gevuld met magnoliatakken, dat is mijn begin voor de lente.
 
 
 
The days are getting longer, plants are growing, birds are singing,  spring is coning.
Still I love the earth tones combined with some other colors.
Like the fresh baby's breath chalk plant and the beautiful color of Date Bracnches.
Warm woodencolors, taupe candels.
A pot full of Magnolia's branches, that's my beginning of spring.
 
 
 
 
Een fijne week allemaal
Liefs Bianca
 
Have a great week.
Love Bianca
 

3 opmerkingen:

Bonjade zei

Oh gipskruid......voor mij ook helemaal lente!


Heerlijke serene sfeer.

Fijne middag

Lieve groet

It's me zei

Ik kan zeggen dat ik je huis toppie vond zondag...zo leuk al die veranderingen te zien......heerlijk ...je kan merken dat je je weer wat beter voelt....zo fijn !!...ga zo door lieffie.....kuzzzzz van mij...x !!!

Skyline Spirit zei

pretty nice blog, following :)