Translate

dinsdag 22 juli 2014

Terug van weg geweest.......... I'm back..........

Hallo volgers,

Ik ben lang weg geweest uit Blog-land en ik heb mezelf afgevraagd of ik nog wel wilde bloggen.
Ja, dat wil ik nog. Maar ik wil mijn blog meer gaan gebruiken voor mijn hobby's zoals restylen van meubels en accessoires en het maken van schilderijen en collages.
Ik heb twee zware jaren achter de rug en begin mezelf weer een beetje terug te vinden.
We hebben sinds 4 weken een hond. Een droom die na ruim 20 jaar uit is gekomen mede omdat ik momenteel en voorlopig niet meer ( ga ) werk.

Ik zal de komende tijd veel van mijn hobby's met jullie gaan delen. Ik heb er echt zin in.
Tot gauw.
Liefs  Bianca xx

Hello followers,

I have been away from blogland for a long time. I even thought about leaving blogland.
But I decided not to do that.
I have had two very difficult years and I am finding my way back.
I want to usd my blog to share the things I love to do. Restyling of fourniture, painting and making collages.
Since 4 weeks we have a dag. A dream I have had for over 20 years. Because of my work it was not possible. But now I have stopped working and have the time for it.
I will return soon to share my work with you.
See you soon.
Love Bianca xxx


4 opmerkingen:

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca,
Héél hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag meid en welcome back!
Liefs uit Georgia/USA,
Mariette

It's me zei

En pebbels heel veel pebbels.....leuk je bent erweer....x!

José zei

Welcome back !! :-)

Benieuwd wat je allemaal uitgespookt (gemaakt ;-)) hebt!

Claudia Leertouwer zei

Ik ga ook proberen het bloggen weer een beetje op te pakken!