Translate

donderdag 14 augustus 2014

Gebroken..............Broken............

Bijna 23 jaar getrouwd en dan............knak....begeeft mijn trouwring het.
Balen !!!!!!!!!
Gewoon op.........nou ja, de ring dan hè.........hihi..........
Ga nu even ringloos, ongetrouwd, bloot door het leven en dat na bijna 23 jaar.
Het is maar goed dat ik niet bijgelovig ben whahaha...........


After almost 23 years of being married ........... Krrrr..........my weddingring is broken.
Bummer !!!!!!!!!
He just brook...........my ring..........hahaha........
So now I go through live without a ring........not married, naked, al that after 23 years.
Thank god I'm not superstitious......whahaha....

4 opmerkingen:

Passione Helena zei

Oh, ik ken het gevoel, dat voelt zo raar! Mijn man had z'n trouwring laten vergroten en is de ring tijdens onze vakantie in Spanje in het zwembad kwijt geraakt. Gelukkig heb je de ring nog en ik hoop dat je het nog kan laten repareren of het om kan laten smelten tot een nieuwe ring. Fijn dat je niet bijgelovig bent, dan zal in ieder geval niets af doen aan jullie liefde ;-)

Lieve groetjes, Helena

Claudia Leertouwer zei

Fijn dat je niet bijgelovig bent!

En dan durf ik ook nog een grapje te maken: Je mag de mijne wel....heb hem toch nog liggen!

Thuis bij Tjits zei

Wat jammer, maar jullie liefde is veel sterker dan deze ring!!

Lieve groetjes, Tjits

José zei

Gelukkig kunnen ze die weer mooi herstellen tegenwoordig, en anders een goed excuus voor een nieuw feestje met nieuwe ringen ;-)