Translate

dinsdag 26 augustus 2014

Nieuw rek..........New shelf...........

Naast de lantaarns uit mijn vorige blog, had ik op de brocante markt in Wijchen ook een mooi rek gekocht. Ik was hier al heel lang naar op zoek en eindelijk had ik de juiste gevonden.
Kleur goed, afmeting goed........perfect.
Hij heeft een mooi plekje op de muur van onze slaapkamer gekregen.
Ik wil er allerlei oude wekkers op gaan zetten.
Heb ik weer iets om naar uit te kijken op de markt........hihi......
Groetjes en een fijne week.
Liefs Bianca xx

  



Next to the two windlights that I bought on the brocante fair in Wijchen
I also bought a new shelf.
I was looking for it for some time now and finally I found it.
The right size, the right color.........just perfect.
It's hanging in our bedroom.
I want to but old alarmclocks to put on it.

Have a greet week.
Hugs Bianca xxx 



3 opmerkingen:

José zei

Leuk!! En een mooie quote ook! :-)

Passione Helena zei

Wat een ontzettend leuk rek Bianca! Prachtig houtsnijwerk en de perfecte kleur, wat een mazzel! Ik zie de antieke wekkers al helemaal op de planken staan. "De jacht op wekkers zal zeker je dromen aan de wand waar maken" ;-) We gaan er vast nog wel meer van zien.

Liefs Helena

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca & Vincent,
Hartelijk gefeliciteerd met jullie 23-jarig huwelijksfeest!
Geniet van het weekend.
Liefs,
Mariette