Translate

zondag 10 augustus 2014

Veldbloemen........... Fieldflowers..........

Vanochtend een heerlijke wandeling gemaakt op de dijk en in de uiterwaarden van Beuningen.
Samen met mijn hubbie, vriendin,haar zoontje en onze hond Pebbels genoten van de prachtige natuur.
Ik kon het niet laten en heb er een mooie bos veldbloemen geplukt.
Dit is voor mij ultiem genieten.
Op blote voeten door het zand, wind in de haren..........heerlijke zondag.
Daarna met zijn viertjes gelunched en lekker uitbuiken op de bank.
Nog een fijne zondag allemaal.
Liefs Bianca xxx.




We made a beautiful walk this morning.
Together with my husband, girlfriend, her son and our dog Pebbels we enjoyed the beautiful nature.
I could not resist to pick some flowers.
This gives me so much joy...........
Nare foot in the sand, the wind in my hair..........a wonderfull Sunday.
After the walk a Nice lunch for four and relaxing on the sofa.
Have a Nice Sunday.
Love Bianca xxx




4 opmerkingen:

Bonjade zei

Oh heerlijk.....even de natuur in.
Dit zijn en blijven voor mij toch echt de mooiste boeketten....

Fijne avond

Liefs

José zei

Heerlijke zondag!!
Fraai veldboeket, word je toch blij van! ;-)

It's me zei

Mooi Bianca.....als pebbels er maar afblijft ...hihihihihi...liefs van mij...x ...!

Claudia Leertouwer zei

Een prachtig boeket!