Translate

zondag 1 februari 2015

Meubels restylen.............Restyling furniture........

Het thema voor de maand februari is het restylen van een meubelstuk.
Op mijn overloop staat een oud bidstoeltje. 
Deze heb ik ooit gekocht via marktplaats met het idee deze een keer op te knappen.
Dat is wat ik deze maand ga doen.
Hij is momenteel bruin en saai. Ik wil hem restylen zodat hij in min interieur past.
Komende weken zal ik jullie laten zien hoe ik dit aanpak en wat het eindresultaat zal zijn.
Foto's, materiaalkeuze, alles zal ik met jullie delen.
Komende week ga ik de benodigde materialen kopen en kom ik terug met een update.
Geniet van de zondag.
Groetjes Bianca xx

This month i'm going to restyl an old kneeling bench.
It's sitting on my hall.
I both this chair on marktplaats ( like e-bay) with the idea to restyle it.
Now it's time to do this.
Right now it's Brown and boring. I want to restyle it so it fits in my home.
The next weeks I will let you in the proces of restyling and of course how it turns out.
I'm going to but the materials I will be needing to restyl and make foto's of every stap.
Have a great Sunday.
Love Bianca xx

Geen opmerkingen: