Translate

zaterdag 19 december 2015

Nieuwe aanwinst................New stuff................

Kerstsfeer bij de Potstal inValburg. Alleen maar even kijken,  ik heb niets nodig.
Ja, ja, geen woorden maar daden. En daar ging ik weer........
Leuk houten snijplankje, daar heb ik er pas tig van, maar dan net even anders.
Een mooi schapenvacht,  zo schattig.  Die kon ik echt niet laten liggen.
Tja,  en om een mooi hoekje te maken moest er nog een schaaltje en potje bij.
Nou. ....valt toch best mee. ......hahaha.......
Ik ben er erg blij mee en het staat ook nog erg leuk, al zeg ik het zelf.
Fijn weekend.
Liefs Bianca



Christmas in The Potstal Valburg. I only went there to have a look, not to buy.
I don't need anything........yeah right.......
A small cute chopping board, it had my name on it, really......
I found a beautiful sheepskin, So cute and soft, I had to have it.
And than,  well to make it complete I found a scale and a little pot.
That's not so bad, is it........hahaha........
I'm ver happy how it turned out.
Have a greet weekend.
Hugs Bianca






4 opmerkingen:

It's me zei

Is het wel een schapenvacht .?.....mooi hoekje zo weer....liefs Ria x❤️

Home and Lifestyle zei

Hoi Bianca,

Gezellig dat je er weer bent! Door je langdurige afwezigheid had ik mij afgemeld, maar inmiddels ook weer aangemeld hoor! En hihi...bij de Potstal met lege handen de winkel verlaten is een kunst op zich...daar ben ik in ieder geval totaal niet goed in wanneer ik door die prachtige winkel loop!

Fijne feestdagen! Liefs, Ingrid

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca,
Ja, je hebt in ieder geval dingetjes gevonden waar je echt op víel en dat is altijd goed!
Die huid lijkt inderdaad weinig op een schaap er zit geen wol op.
Geniet van je mooie hoekje, het tafeltje in je header is ook heel erg mooi!
Fijne Kerst voor jou en je dierbaren.
Liefs,
Mariette

What's in a day zei

Gezellig om weer bij je te lezen!!! Voor jou ook heel mooie dagen Bianca!!!!
Liefs Eefie