Translate

donderdag 10 december 2015

Terug van weggeweest................I am back...........

Hallo allemaal,

Ik ben lang niet op mijn blog geweest om verschillende  redenen.
Voornamelijk vanwege mijn gezondheid.
Nu ik weer op het goede spoor zit heb ik ook weer zin om het bloggen op te pakken.
Ik ben nog steeds veel met mijn interieur bezig, maar ook mijn creatieve kant krijgt weer aandacht. Voornamelijk in het schilderen.
Ik werk momenteel niet, maar doe wel vrijwilligerswerk bij het Marikenhuis in Nijmegen.
Dit is een inloophuis voor mensen die op wat voor een manier dan ook geraakt zijn door kanker. Ik hou me bezig met de kinderen tussen de 6 en 12 jaar. Ik zal jullie nog wel een andere keer hier meer over vertellen. Ik ga eerst eens bij jullie langs om te lijken hoe het met iedereen gaat.

Liefs Bianca



Hello every bod, 

I have been away from my blog forum different reasons.
Mainly due to my health.
Now I am back on track and I feel like blogging again. 
I'm still busy with my interior but I'm also busy with my paintings. 
I lost my job So I'm not working at the moment but I'm busy in het Marikenhuis in Nijmegen as a volenteer.
Het Marikenhuis is a place were every one who had to deal with cancer can come and feel at home. I especially interact with children between the ages of 6 and 12.
I will tellen you morele about it another time.
First I'm going to check out your blogs and see how you are doing.

Love Bianca

4 opmerkingen:

Bonjade zei

Gezellig dat je er weer bent en fijn te lezen dat het weer goed met je gaat.

Fijne avond
Liefs

Lynda Hovens zei

wat fijn te zien dat je er weer bent! dat is een goed teken en je zet je ook maar meteen in voor een ander.....je gaat lekker!

groet
lynda

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca,
Dat is een blijde verrassing om je weer te lezen hier! Was bezorgd over je; vandaar mijn boodschap in je vorige post op mijn verjaardag.
Fijn dat je je zo kunt inzetten voor deze kinderen!
Lieve groetjes en ik wens je een knusse Kerst periode.
Mariette

Elna zei

Welcome back. Nice that you continue with interior. Hugs