Translate

vrijdag 29 januari 2016

Chinese kast..................Chinese cupboard..............

Mijn oude rode chinese kast krijgt een make-over.
Morgen wordt mijn rode kast Almond White.
Ik heb een mooie krijtverf gekocht. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden.
Binnenkort laat ik jullie het resultaat zien.
Een fijn weekend allemaal.
Liefs Bianca xx




My old red Chinese cupboard is going to get a make-over.
Tomorrow I'm going to paint it Almond White.
I bought some really nice paint . I'm excited to see the result.
Soon I will show you my "new" cupboard.
You all have a nice weekend.
Hugs Bianca xx

3 opmerkingen:

It's me zei

Ben heel benieuwd spannend hoor......liefs van mij x

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca,
Nou je bent ijverig en het zal beslist heel mooi gaan worden!
Ook een fijn weekend en vooral lekker knus binnen.
Liefs,
Mariette

Bonjade zei

Ben benieuwd....gaat vast mooi worden.

Succes

Fijn weekend