Translate

woensdag 6 januari 2016

Kleuren.............Colours. .........

Met dit grijze grauwe weer krijg ik de behoefte aan warme kleuren en vrolijke spulletjes. Dan heb ik zin om penselen te pakken om iets moois te creƫren.
Daarom hen ik bedacht dat er in onze voorhal 3 nieuwe schilderijen moeten komen. Nu hangen er ook 3 van mij met daarop een schaap een haan en een eend.
Nu komen er bassets te hangen. Leuke, grappige bassets.
Het eerste schilderij is inmiddels af en de twee andere zijn in de maak.
Hier alvast een voorproefje. .......

Liefs Bianca



With this cold and grey weather,I get the need of warm colour and items that make me happy. Then I pick up my pensils to create something new.
That's when I came up with the idea to make 3 new paintings for our hall.
The paintings I have hanging thier I made a White ag so it's time for something new.
I'm going to make 3 paintings of a basset hound. Funny bassets.
I have finished my First painting and i'm busy with the other two.
This is the first one..........

Hugs Bianca 

3 opmerkingen:

It's me zei

Hihihihihihi....grappig.....x❤️

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca,
What een mooi schilderwerk heb jij hier gepresteerd! Je weet er ook heel veel in te leggen.
Lieve groetjes,
Mariette

Gerry zei

Prachtig, Bianca!
Je zou ook een goede striptekenaar zijn, ben benieuwd naar het vervolg!

Liefs, Gerry