Translate

zondag 31 januari 2016

Van Chinees naar landelijk...............

In mijn vorige blog gaf ik al aan dat ik mijn chinese kast wilde gaan verven.
Afgelopen vrijdag bij de Kwantum krijtverf gekocht in de kleur Almond White.
Nou, daar ging ik dan.  Kast eerst goed geschuurd en ontvet.
Alles onder de rode stof inclusief ik zelf. Nu kon ik niet meer terug.
Na de eerste laag verf begon ik er lol in te krijgen.
Uiteindelijk 3 lagen verf nodig om het rood er goed onder te krijgen.
Twee porseleinen knopjes maken het nog landelijker................
Ik vind de kast echt mooi geworden. Trots op mezelf.
En zo tegen de donker groene wand komt de kast echt goed tot zijn recht.
Op naar het volgende project.
Een fijne week allemaal.
Liefs Bianca xx






6 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het is meteen een hele andere kast geworden! Mooi hoor!

Liefs, Ingrid

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca,
Nou zeg, je hebt wel even doorgezet en met gewéldig goed resultaat!
Dat verschil van rood naar wit is gigantisch en het brengt rust in de voormalige rood-groen-witte hoek.
Petje af en nu genieten van je werk.
Liefs en een goed begin voor februari.
Mariette

Bonjade zei

Zo zeg....wat een metamorfose........
Was dan wel veel werk.....en overal rode poeder....;) maar hij is super geworden......
Wat een lik verf al niet kan doen.....

Fijne week

Liefs

Gerry zei

Wat prachtig Bianca!
En wat zijn de kleuren nu mooi op elkaar afgestemd!

Liefs, Gerry

Anita zei

Mooi hoor! en ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je er na het schuren uit hebt gezien ;-) maar je arbeid is dik beloond. Liefs!

It's me zei

Jij kan dat ....mooi geworden hoor....maarre inmiddels ligt wel je hond op tafel.....hihihihihi.....liefs van mij x ❤️❤️❤️