Translate

zaterdag 6 februari 2016

Bidstoeltje............

Al tijden staat er een bidstoeltje in de gang die ik wil opknappen.
Hij is nu donkerbruin en saai.........past echt niet bij mij.
En laat ik nou nog wat verf over hebben van mijn vorige project.
Aan de slag. ........eerst wat onderdelen eraf gehaald.  Alles goed schuren en ontvetten en het verven kan beginnen .
En zie het het eindresultaat. ..........ik ben er erg blij mee.
Fijn weekend allemaal.
Liefs Bianca xx
                                                               VOOR......



                                                Het eindresultaat
   




3 opmerkingen:

Gerry zei

Daar heb je een gaaf exemplaar van gemaakt!
Je hebt het in de vingers!

Liefs, Gerry

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca,
Je gelooft je ogen amper als je naar twee totaal andere uitstralingen kijkt!
Erg goed gelukt.
Liefs,
Mariette

Thuis bij Tjits zei

Wauw wat een mooie metamorfose!!

Lieve groetjes, Tjits