Translate

maandag 29 februari 2016

De directeur

Naast het stylen van ons huis en het restylen van meubels heb ik nog een grote passie. Onze hond Pebbels. Diegene die mij volgen hebben hem vast al eens voorbij zien komen.
Pebbels wordt over 2 maanden alweer 2 jaar.  De tijd vliegt voorbij.
Pebbels heeft een hele belangrijke rol gespeeld bij mijn herstel. Hij heeft er voor gezorgd dat ik ondanks mijn angsten toch naar buiten ging en weer leerde genieten van het leven.
Hij verdiende ook een vrolijk baasje. ..............
Nu kan ik mijn leven niet meer voorstellen zonder hem.
Hij is altijd prominent aanwezig en laat zich graag zien.  Ik noem hem dan ook vaak. ......Onze directeur. .......Zie hieronder de foto van mijn kanjer.
Een fijne week allemaal.
Liefs Bianca xx



2 opmerkingen:

Gerry zei

Fijn dat je zo'n maatje hebt, Bianca!
En hij lijkt zo ook wel een beetje de directeur!

Liefs, Gerry

It's me zei

Het is een leukerd.....maar wel lekker eigenwijs....heerlijk beest....liefs Ria x