Translate

zondag 31 juli 2016

Oude klepbank versus kattenbak..........

Ik ben gek op mijn 2 katten..........in de gang staan de 2 kattenbakken. Een noodzakelijk goed,want mooi is anders. Ondertussen heeft Pebbels, onze hond, de kattenbakken ook ontdekt.........niets heerlijker dan een verse kattendrol..." jakkes ".
Dus zochten we naar een oplossing om de kattenbakken uit het zicht te halen en buiten het bereik van Pebbels......
En die heb ik gevonden......
Gisteren bij "Het Erfgoed" in Wijchen een mooie oude klepbank gevonden.


Het idee is om in de klepbank 2 kattenbakken te plaatsen, met in het midden een kattenluikje.......Zo zijn beide problemen verholpen.



Daarna de bank geverfd met witte krijtverf en onze nieuwe kattenbakkenbank is klaar..........ik vind m super gaaf !!!!!




Katten blij, hond iets minder haha en het vrouwtje blij.
Een fijne zondag allemaal

Liefs Bianca xx


5 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Echt een super goed idee! Ik kan mij voorstellen dat je hier heel blij mee bent!

Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Je moet er maar opkomen, maar het is natuurlijk wel een heel goed idee.
Is niet alleen het probleem opgelost, maar je bent de bakken op de grond ook kwijt.
En het staat leuk zo!

Lieve groet,
Gerry

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca,
Nou zeg wat vind ik dit geniaal!
Wij hebben in onze badkamer ook een mooie oplossing gevonden.
Lees hier: http://mariettesbacktobasics.blogspot.com/2013/03/our-new-shower-with-dreamline-frameless.html
Dit was ten tijde van de kleine katjes nog, nu gaan ze allemaal hun behoeften doen buiten maar ze slapen er soms in, als het koud weer is. Heb er een lekker nestje in gemaakt.
Wij gebruiken de top, erg handig in de badkamer.
Net zoals jou mooie en uiterst praktische bankje.
Geloof het of niet, wij reisden met dit zelfde katten meubel in een doos (nog niet opgebouwd) helemaal naar Nederland. Zwaar en lastig maar we kregen het over de plas per vliegtuig en Pieter's petekind was er maar wàt verguld mee. Zij had het hier gezien tijdens haar bezoek en was er helemaal weg van.
Ja, zulke oplossingen vind ik klasse.
Heel veel liefs,
Mariette

It's me zei

Wat leuk gedaan Bianca .....echt superrr.....liefs van mij x

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Bianca,
Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk!
Liefs vanuit een zonnig Georgia, USA. We kwamen rond 1:00u thuis vanuit Nederland... Naar bruiloft in Frankrijk geweest en veel kilometers gereden deze trip.
Mariette