Translate

zondag 7 juni 2020

Pebbels de Bassethound



Hallo,

Dit is mijn grootste schat. Pebbels de Engelse Bassethound.  Hij is 6 jaar oud en mijn psycholoog aan huis. Toen ik 7 jaar geleden in de ziektewet terecht kwam en moeite had met naar buiten gaan, werd Pebbels mijn therapie hond. 
Hij is lief, ondeugend,  een dief hihihi en een hele grote knuffelkont.
Pebbels is altijd happy en wandelt graag. Nou ja......wandelen?  
Hij loopt zijn neus achterna en die neus ruikt werkelijk alles.....pfffff.....Heel erg vermoeiend soms. 
Ik zal nog wel vaker post over Pebbels plaatsen. 
Het weekend is weer voorbij. 
Liefs Bianca

Hello,

This is my greatest treasure. Pebbels the English Bassethound. He is 6 years old and my psychologist at home. When I got into the sickniss law 7 years ago I had troubel with going out. Pebbels became my therapy dog. 
He is sweet, naughty, a thief hihihi and a very big cuddle butt.
Pebbels is always happy and love to go for a walk. 
 Well...walking? He has a big nose and he likes to follow his nose to smell everything that is in his way.........pffffff. .......Very tiring sometimes. 
I will post more often about Pebbels. 
The weekend is over. Good evening.
Love Bianca 


2 opmerkingen:

It's me zei

Pebbles....de schat...een echte wereld hond....jou redder in moeilijke tijden.....liefs van mij ❤️������

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Bianca,
Heel fijn om zo'n schat van een trouwe viervoeter te hebben! Er zijn geen loyalere dieren als onze lieve huisdieren.
Even een momentje stelen, eigenlijk geen tijd omdat we nog zo druk zijn met het manuscript. Nog proof reading en dan als de foto's etc. zijn ingevoegd door een graphic designer, kunnen de die Pdf nog eens als Proof, voor de laatste keer doornemen. Zal zo blij zijn als deze megaklus geklaard zal zijn!
Liefs en fijn weeken.
Mariette